Svensk TV när den är som bäst

Mästerkockarna
Solsidan

Kände visst att det här krävde ett eget inlägg. Jag har aldrig sett särskilt mycket på svenska program, men TV4:s vårtablå är ju så himla fin. Där finns Solsidan som jag skrattar ihjäl mig åt varje helg, och sedan har vi onsdagsduon Sveriges Mästerkock + Fuskbyggarna. Följer alla tre slaviskt via TV4 Play, och jag längtar varje vecka till de två favoritprogrammen som är på bild. Att tomater ska vara skalade i mat och att friterad dragon kan vara sexigt är bara ett par av de saker jag lärde mig idag av Mästerkockarna. Jag är fullkomligt förälskad i de här programmen.

Sedan ska vi ju inte glömma bort att Melodifestivalen är mindre än 48 timmar bort! Hoppas hoppas hoppas att det löser sig så att jag antingen ska streama det live (fast jag kommer säkert missa det i alla fall då jag inte kommer vara hemma på lördag) eller se det lite senare den kvällen. Fina svenska program alltså. Supernörd som jag trots allt är.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!