Saker som gör mig glad

En stor del av mitt liv är TV-serier. Det går bara inte att komma ifrån att det är en av de saker som gör mig absolut lyckligast i hela världen. Ikväll är det säsongsavslutning för The Office och Parks and Recreation som båda två är mina ULTIMATA favoritserier genom alla tider, alla kategorier. Givetvis tänker jag sitta uppe och livestreama dessa serier, så jag räknar med att komma i säng klockan 4 i natt då Parks slutar. Jag längtar något larvigt till ikväll/inatt. 

Något annat som gör mig glad är att min akne har blivit betydligt bättre den senaste tiden. Som värst var det någonstans i mars/april när hela min hud var röd, men nu kan man i alla fall se att det finns en hudton under allt det där och det är lättare att täcka med smink. Exakt vad förbättringen beror på vet jag inte, men jag tror att det kanske är en kombination av jag haft minst fyra sminkfria dagar i veckan (dagarna som jag inte gått utanför dörren...), och att jag ätit så otroligt lite sötsaker på sista tiden. Fattig som jag är har jag inte tagit ut pengar på flera veckor och det har gjort det omöjligt för mig att gå ner till mitt Nisa local eftersom inte de tar mitt kort. Följdaktligen har jag inte kunnat spontanköpa något onyttigt. Kvällsgodiset jag har kört med har istället varit grekisk yoghurt och jordgubbar. Så gott!

Jag är seriöst så LYCKLIG idag att det spritter i hela kroppen. Mina ögon tindrar, och jag har haft ett väldigt intensivt, enmanna dansparty i mitt rum, samt skuttat och hoppat runt hela dagen. Det är sådana saker som händer med min kropp när jag är glad.

Mitt topphumör har inte tagit en enda dipp sedan i måndags när jag skrev tentan. Det här är en riktig lyckovecka!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!