En vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar innan jag kommer hem! Gud vad tiden går fort ibland!

De senaste dagarna har jag knappt varit utanför dörren för jag mådde inte så bra. Hade riktigt ont i magen från lördag kväll in på tisdagen tyvärr. Det började efter att jag åt godis till bion i lördags, och det är inte första gången jag får magvärk efter att ha ätit socker. Jag har ju skurit ned på sockret rejält den senaste månaden, men de få gångerna jag har ätit något sockrigt har jag nästan alltid fått ont i magen. Därför har jag nu satt ett totalt sockerförbud på mig själv för att se om det hjälper. 

I övrigt har jag skämt bort mig själv med att se på en massa Saturday Night Live. Otroligt hur många dagar som kan passera framför datorn på det sättet haha.

Idag var jag i city med Victoria i alla fall och tog en fika, babblade en massa och sprang lite ärenden. Trevligt!

Kom hem och skrev en krönika/ett kåseri. Det är sånt jag gör nu för tiden; kommer hem och skriver något random, och jag tänker på saker att skriva hela tiden.

Men nu ska jag tänka på att sova istället. 

God natt!


Postat av: Jenny

det låter som att du är en sann författare Sandra. Och jag vet ju hur underbart du skriver. Du borde helt ärligt satsa på den egenskapen, du är nog den bästa författare jag känner. Oavsett om det är en uppsats, krönika eller ett blogginlägg så når du de innersta känslorna hos människor. DU är en författare Sandra ♥

2011-05-28 @ 22:52:46
URL: http://jeeenny.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!