Hej hej!

Sitter pa en dator i skolan sa darfor blir det sa har fina bokstaver.

Blev klar med min uppsats kl 2 i natt. Det blir sa nar man har 3 uppsatser att lamna in inom loppet av 7 dagar, och dessutom har en examen i att gora saker och ting sista minuten.

Har ingen aning om hur uppsatsen kommer bli varderad; det beror helt pa hur min larare tycker att jag tolkat den otydliga fragan, men det var ett seriost forsok fran min sida och med tanke pa omstandigheterna gjorde jag verkligen mitt basta. Har svart att tanka mig att det inte skulle vara godkant i alla fall, och bara vetskapen att den ar inlamnad nu kanns i alla fall SA bra; jag ar sa lugn och lycklig nu. Kanns sa skont att jag bara har en uppsats till som ska in, och det ar dessutom for den kurs jag tycker bast om sa det kanns helt okej. Snart ar det lov!

Fick inte sa himla mycket somn inatt sa jag ar lite seg, men allt ar vart det eftersom jag ska pa konsert ikvall och det ska bli UNDERBART. Har en lektion kvar idag, sa jag ska satta mig med Lingvistiken nu sa jag kan vara nagorlunda forberedd infor det seminariet som borjar om en timme. Sen aker jag ivag till Manchester!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!