Motivation?

Vad är det för något? Det är ord som inte riktigt verkar finnas i mitt vokabulär. Att tentan är imorgon har tydligen inte varit motivation nog för mig.

Istället för att plugga idag har jag hängt på Tumblr samt en miljard olika nöjessidor, och gjort allt annat man kan göra för att skjuta upp pluggandet. Framförallt så har jag tittat på två avsnitt av underbara Saturday Night Live (Justin Timberlake var host igår!), sett på filmen Baby Mama och även på Schulman show. Alla tre fick mig att skratta rejält. Jag är besatt av komedier/humorsketcher/böcker/serier/filmer just nu; är inne i en riktigt period nu där jag inte kan få nog av att skratta. Det matchar mitt humör när jag är glad, och gör mig lycklig de stunder jag inte är det, så jag inbillar mig själv att det är bra för mig. Fast det kanske inte är så himla bra när det tar tid från pluggandet...?

Hur som helst... Igår träffade jag Victoria. Vi tog en tur på stan och åt lite lunch och tog en varsin fruit cooler (jag är så himla experimentell med vad jag dricker... tänk att jag har börjat bredda mig från vatten!) och jag hängde på henne när hon uträttade lite ärenden. Efter det gick vi och såg Thor, i den överlägset minsta och därmed mest fullsatta salong jag har besökt i det här landet. Minst 1/3 av salongen var full! Jag hade verkligen inga förväntningar på filmen, så jag får nog ändå se mig som positivt överraskad. Filmen (om ändå inte fantastisk) var riktigt underhållande med bra skådisar, snygga actionscener, underbara specialeffekter och en rejäl dos humor. Trevligt! 

Nej, nu har jag lovat mig själv att läsa om Shakespeares pjäser till jag somnar. Ciao!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!