Sista dagen

Vad slutligt det kändes att sätta den rubriken! 

Min sista dag i Leeds har passerat väldigt fort. Satt uppe långt in på småtimmarna och läste på till tentan, och var så fullkomligt LIVRÄDD för att försova mig att jag knappt sov något alls. Gick upp klockan sex för att göra mig i ordning och plugga lite till. Klockan 9 var det dags; jag skrev bäst jag kunde och tror nog att jag lyckades ta mig igenom även denna tenta mot alla odds. Efter tentan pysslade jag med lite allt möjligt: handlade middag, skrev ut boardingpass, betalade för en extra resväska, tog ut pengar, sålde tillbaka lite kurslitteratur, och hämtade ut min 1 dag försent inlämnade uppsats... Tyckte att uppsatsen var väldigt bra när jag lämnade in den, men förväntade mig att ha runt 50-55 efter poängavdraget (eftersom den kom in sent), men fick hela 70! Det var mitt bästa resultat i Leeds, och ett väldigt bra resultat över huvud taget, så det kändes ju väldigt trevligt att sluta på topp. 

Efter att jag kom hem har jag packat (precis på håret att det går att få ner allt. Trots det känns det i alla fall som att jag klarar mig under viktgränserna så vi hoppas på det), och sedan rensat och stäääädat. Är nästan helt klart nu. Har burit ner drygt 8 slängpåsar redan och ska ta de sista två till soprummet nu, och sedan blir det dammsugning. Jag har krigat på rejält så efter det kommer det se helt kliniskt rent ut här - jag lovar!

Har otroligt svårt att fatta att jag är i Stockholm om mindre än 24 timmar, men det ska bli så kul! Längtar även till på lördag då jag ska träffa fina Jenny och Karin, och på söndagen har min moster sin omtalade 50-års fest, så det är verkligen mycket att se fram emot med andra ord!

Men nu ropar dammsugaren på mig. Vi seees!


Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 12:54:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!