Just det...

Måste bara kommentera min egen accent.

Det är läskigt hur amerikansk jag låter. Varenda gång någon frågar var jag kommer ifrån så tar de för givet att jag är från USA. Bara de två senaste dagarna har jag fått frågorna "So you're an exchange student from the US?", och "Btw, are you from the US?", i det sistnämnda fallet från en amerikan själv! Och det är långt ifrån första gången...! Förstod inte riktigt hur amerikansk jag låter förrän jag kom hit (speciellt eftersom jag trodde det skulle försvinna lite...), men JODÅ.
Born in the USA.... eller nåt.


Postat av: Nina

Hahaha hahaha! Orubblig! Du är skadad av all amerikansk TV!

2011-03-14 @ 15:18:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!