Dagens i-landsproblem:

Att uppdatera musiken på min mobil var verkligen på tiden. De skivor jag lyssnat mest på den senaste tiden fanns inte ens på mobilen. Men varenda gång jag känner att det börjar bli dags skjuter jag verkligen upp denna syssla så länge det bara går.

Problemet består av att mobilen har ett 8 GB minneskort, och att jag har mer än dubbelt så mycket musik på min dator. Följdaktligen kan inte all min musik rymmas på mobilen, och varenda gång jag ska lägga till några skivor måste jag radera några andra, och hela tiden måste jag balansera ut allt så att inte minneskortet blir fullt. Det här är ett riktigt "Sophie's choice" för mig, för jag har nämligen en otrolig separationsångest från min musik. Det skär lite i hjärtat för varje låt jag tvingas radera för att lämna plats för en ny. Men nu är det gjort för den här gången i alla fall. Förhoppningsvis behöver jag inte göra om det här på ett tag igen.

/Dagens i-landsproblem



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!