Boktips

Som en del av er vet så älskar jag Tina Fey (hallå förebild!). Som ni alla vet så läser jag en del (infoga sarkastisk kommentar här). Kvinnan i fråga har nu släppt en självbiografi/memoar/feminism/humor/essä bok. Jag köpte den så klart så fort den kom ut. 


Att säga att den förändrat hela mitt liv vore att överdriva lite.

Att säga att den fick mig att tänka, skratta, bli underhållen, njuta, fascineras, drömma och inspireras är däremot inte en överdrift alls. 

Jag läste ut den för några veckor sedan och har redan gått tillbaka till delar av den flera gångar när jag behöver lite pepp. Så underbar. Jag kan inte rekommendera den varmt nog.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!