Ännu en dag, ännu en tenta avklarad

Så skönt att ha ytterligare en tenta bakom mig! Nu när Shakespearetentan är överspelad är det bara en sista tenta kvar den 2:a juni och sen får jag åka hem! Om inte något idiotiskt askmoln får för sig att jag ska stanna kvar här lite till... men det hoppas vi VERKLIGEN inte.

Även denna tenta gick bra faktiskt. Spenderade kvällen igår med böckerna, och gick upp riktigt tidigt idag och satt sedan och läste Yorknotes och Sparknotes ända fram till provet började klockan 13. Cirka 7 sidor fick jag ihop på de där 2 timmarna, och förhoppningsvis var min handstil läsbar haha.

Jag har tyvärr huvudvärk nu (blev så få timmars sömn!) så jag ska strax gå och lägga mig. Min kropp är så SJUKLIGT ömtålig: så fort jag rubbar det minsta på mat-eller sovrutiner får jag lida sviterna med huvudvärk, magvärk, blodsockerfall... Herregud alltså. Jag tror jag behöver införskaffa en mat-och sovklocka a la Skalman!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!