NU TAR JAG HELG

Har nog ALDRIG lämnat in en uppgift så sent som jag gjorde idag. Skrev klart vid 15.00, deadline var 16.00 och eftersom jag var tvungen att skriva ut den på campus, korrläsa ytterligare en gång och hade lite problem med att hitta inlämningsstället så lämnade jag till slut in uppsasen 15.53. Hade skjutit på att jobba med den här uppsatsen i flera veckor och igår valde jag att se på Inception istället för att slava non-stop (vilket jag inte ångrar för det var typ världens bästa film), men gjorde att jag satt uppe länge igår natt och även flera timmar idag innan allt blev färdigt. Men nu är det KLART och inlämnat, så yes!

NU TAR JAG HELG vilket känns underbart! Ska njuta ikväll med glass och en film! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!