Världen just nu



Jag har haft en bra dag idag, men jag kan verkligen inte prata om det nu. Jag kan inte tänka på någonting annat än den här videon just nu; spola fram till 3.50 så förstår ni vad jag menar. Ibland blir jag helt förtvivlad över var världen är på väg och jag ifrågasätter hela tiden min roll i det hela. VAD GÖR JAG FÖR ATT FÖRHINDRA DET HÄR? Jag vill inte vara en sådan person som bara sitter och rullar tummarna när sådana här saker händer. Samtidigt vet jag att det finns så lite jag kan göra för att motverka/påverka vad som händer i Mellanöstern just nu, men jag tänker på det hela tiden. 

Det enda jag KAN göra just nu är att sprida den här informationen vidare så att fler ser vad som händer, så att flera kan hjälpa till och få FN att vakna och skicka hjälp. Så snälla göra en insants och skriv på den här "petionen" med ditt namn: http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?01031988



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!